
Suočavanje sa prigovorima tokom naplate duga samo je dio posla. Ali za dužnike postoji puno više od jednostavne nespremnosti za plaćanje. Evo nekoliko tehnika koje agentima mogu pomoći da prepoznaju dužnika i pozitivnije se odnose prema istok tokom naplate.
Pregovori
Postoji nekoliko faktora koje treba uzeti u obzir prilikom pregovaranja o naplati duga. Dužnici će različito reagovati zavisno o svojoj ličnosti ili osjećajima koje imaju tokom poziva. Ovi faktori će također uticati na izgovore koje daju za neplaćanje.
Vrste ličnosti
Dužnici različitih tipova ličnosti različito reaguju na taktiku naplate duga. Obuka agenata za prepoznavanje ličnosti dužnika i postupanje u skladu s tim u zavisnosti od vrste može učiniti njihove pozive mnogo efikasnijim.

Emocije dužnika
Emocije igraju veliku ulogu u procesu prikupljanja duga. Naoružajte svoje agente alatima za obračun sa bilo kojim potrošačem, bez obzira na to šta oni osjećaju.

Razlozi neplaćanja
Mnogo je razloga zbog kojih dužnik možda nije voljan ili u mogućnosti platiti dug. Oni se uglavnom mogu podijeliti u četiri kategorije.

3 koraka za prevladavanje prigovora u naplati
Capital Force i naše rukovodeće osoblje obučavaju agente da slijede tri koraka za prevladavanje prigovora. Ovi koraci osmišljeni su kako bi potrošačima olakšali postupak prikupljanja i pripremili ih za rješavanje njihovih računa.
- Utvrdite o kakvoj vrsti dužnika se radi
- Potvrdite razloge i osjećaje dužnika. Neka se osjeća dobro.
- Recite im šta MOŽETE učiniti za njih.